czwartek, 9 sierpnia 2012

Imagin Magdy.

Wiem,że pewnie mnie zabijesz. Ale uwielbiam to coo własnie mi napisałaś na GG .
++ Dziękuuuje , bardzo z całego serca Kindze za to że na swoim photoblogu umieściła już ze mną dwa imaginy <3.

UWAGA SĄ BŁĘDY IŻ NIE CHCIAŁO MI SIĘ ICH POPRAWIAĆ , A PISANE TO BYŁO NA TELEFONIE ; P.

_

A teraz opowiadanie Madzi :

Od roku bylam z Harrym. Ta tym samym Harrym co w One Direction. Ostatnio podczas naszej rozmowy namówił mnie , na to żebym sie do niego przeprowadzila. Na poczatku nie chciałam, ale potem mu ustapilam. Nie da sie wygrac z tym jego zabojczym usmiechem. W dzien gdy mialam sie przeprowadzac z domu , w ktorym mieszkalam z 5 przyjaciolkami chcialo mi sie plakac. Harry pomagal mi wlasnie schowac ostatnie reczy gdy do mojego pokoju wpadly moje przyjaciolki i zaczely krzyczec: 
- Nie wyprowadzaj sie do niego. -Ona jest nasza nie oddamy Ci jej
Harry zaczal się śmiać i powiedział - Teraz musicie się nia ze mna podzielic
 - Nigdy !-powiedzialy wreczajac mi ramkę z naszym wspolnym zdjeciem. 
- Pamietaj masz mnie zeswatac z ktoryms z chlopakow z One Direction - powiedziała Misia

- No oczywiście Misia , że pogadam z Zaynem - powiedzial Harry ze swoim usmieszkiem 
- Ale skad on wie... Ze no ten...nie wazne - Powiedziała jakajac sie. 
Po chwili szepła mi do ucha: - Ja Cie kiedyś zabije. 
Po chwili spakowalam swoje walizki do auta Harrego i pozegnalam sie z dziewczynami mowiac ze i tak nie dlugo sie zobaczymy.
2 dni pozniej w studio . 
- Jestem glodny - powiedzial Niall 
- To tak jak ja -odpowiedział Louis 
- Dobra nie jęczcie mi juz tu zamowie cos do jedzenia - powiedziałam 
- Oo i to lubie - powiedzial Niall z bananem na twarzy.
 Chlopacy zlozyli zamowienie co by chcieli , po czym zamowilam to . Po 20 min dostawca pojawil sie w drzwiach studia wiec poszlam zaplacic , a Zayn wzial jedzenie od dostawcy. Otwierajac portfel Zayn'a cos zaskoczylo tylko nie wiedzialam co. Pomyślałam ,*Dowiem się .
Wszyscy zjedli wiec postanowilam sie dowiedziec , co tak bardzo zaskoczylo Zayn'a w moim portfelu. 
-Zayn musimy pogadac - powiedzialam 
- Tak mamo- odparl chlopak, ktory zaczal sie smiac a za nim cala reszta zespiolu 
- Nie wiedzialem ze Zayn jest moim synem , lub zdradzilas mnie z kims - powiedzial Harry jakby mial plakac
- Tak kochanie Zayn jest naszym dzieckiem od 19 lat nie wiedziales - odparlam 
- Ciekawe kiedy go splodzilem - odrzekl 
- Tez mnie to ciekawi - powiedzialam w smiechu. 
Wyszlam z Zaynem na dwor tak zeby fani nas nie zauwazyli. 
- Zayn co Cie tak zainteresowalo w moim portfelu gdy placilam dostawcy - spytalam
 -Ta piekna dziewczyna - odpowiedzial .
- Dziewczyna ? A chodzi ci o moje przyjaciolki ? 
- Tak jakby o ta jedna. Daj portfel to ci pokaze - podalam mulatowi moj portfel po czym odrzekłam - ta boji sie łyzek, czyli powinna byc z Liamem, ta jest porabana i non stop sie smieje i jest podobna do Louisa(alicja), ta buja sie w Niallu, ta jest zazdrosna o Harrego bo z nim jestes, 
-a ta ? - spytał chłopak - jezeli jest wolna to od teraz jest moja
- Michalina ci sie podoba 
 -Fajne imie ,  skrot Misia ? 
- Tak Zayn Misia. Taki niedzwiadek xd. 
- Umowilabys mnie z nią 
- A moze przypadkiem jutro bys wzial Liam'a , Niall'a i Louis'a i bysmy sie spotkali u Harrego z twoja wymarzona ?
- Wolalbym w samotnosci ja poznawac 
- Żeby ja poznawac musisz ja poznac !
- Włamie sie im do mieszkania 
- Oj Zayn face palm. Trzymajmy sie mojego planu 
- I tak wole wlamanie. Bad boy wlamal sie po sexowna dziewczyne 
- Zayn mózg rozjebany
 - Co ?!
 - Nie wazne wroc do studia juz
Dziewczyny zgodzily sie ,na przyjscie do mnie razem z Ola chociaz nie mielismy ja z kim spiknac. W dzien gdy mieli przyjść do nas goscie Harry powiedzial: 
- ale potem bedziesz moja przez caly jeden dzien i będę Ci rozkazywac 
- rozkazywac ? - zasmialam sie  
- w sensie pozytywnym 
- czyli ? 
- pocaluj mnie i ja wybiore film ktory bdzmy ogladac.
 - o nie tylko nie film - Harry wybieral fajne filmy tylko zazwyczaj to , byly horrory po ktorych spalam cala noc w niego wtulona co chyba najbardziej na swiece lubial . Harry mial mn wlasnie pocalowac , gdy do mieszkania wpadl Zayn z krzykiem:
 - ej a jak ja jej sie nie spodobam ? Albo gorzej wysmieje mnie ?
 - jak popatrzy na Ciebie to stwierdzi ze wygladasz jakbys mial slub brac - odpowiedzial Harry z drwina w glosie ktora tylko ja chyba uslyszalam - chodz stary do pokoju poprawisz swoj image -odpowiedzial Harry smiejac sie 
- Zayn czekaj gdzie sa chlopacy ? - spytalam 
- na dole czekaj na winde bo pierwszą ja wzialem - powiedział z uśmiechem.
- Zayn my Cie zabijemy - krzykneli chlopacy wchodzac do mieszkania Harrego  
- przebiera sie -odrzeklam 
-wygladal jakby do slubu szedl - powiedzial Niall z usmiechem - macie cos do jedzenie ? 
-to Harry robi zakupy - odpowiedzialam blondynowi
 -oo kielbaska omnomnom. 
-Ej pokaz nam te dziewczyny bo jak jakies brzydkie to mozemy jeszcze uciec - powiedzial Horan. 
Podalam im zdjecie a Ci , jak przypasowano dziewczyny tak je wybrali, tylko Niall nie mogl sie zdecydowac na Ole , czy Gabrysie.
- Niall Gabi sie w tobie buja - rzeklam 
-czyli ma lepszy gust. Tez mi sie wydawalo ze będzie lepszym wyborem. - Ole zostawimy Joshowi - rzekl Horan. 
Jaka ja glupa pomyslalam moglam spiknac Ole z Joshem. 
- Niall dzwon bo josha teraz ! - krzyklam 
-no dobra , dobra bez nerwow
Po chwili gdy Niall skonczyl rozmowe,  zszedl Zayn z Harrym 
- Wiesz co Zayn wygladasz jak menel - powiedzial Louis
 - to chyba lepiej niz wygladac , jakby sie szlo do slubu przed dziewczyna na ktorej punkcie ma fiola. - dodal Liam 
- Louis nie wygladam jak menel prawda Harry ? - wypowiedzial te slowa i zrobil mine kota ze Shreka w strone Harrego 
- prawda Zayn - odparl Harry z rezygnacja
Dziewczyny o danej porze , zjawily sie u Harrego. 
- Magda,Magda widzialam Josha - krzykla Ola nie spodziewajac sie ze zasta One Direction 
- I gdzie pojechal ?-spytal Niall z wyram twarzy WTF ? 
- Pojechal na pietro wyrzej - odparla szybko Gabrysia zeby , zaistniec w oczach Niall'a. I tak sie tez stalo. 
- Gabrysia jestem - mowila podajac, reke kazdemu z chłopaków tylko Niall ja przytrzymal i powiedzial :
- A wiec Gabrysiu pojdziesz ze mna po tego debila ktory nie umie trafic , do odpowiedniego mieszkania z insturkcja 
- Jasne - odparla z rumieńcami na twarzy
Tak samo jak Gabi wszystkie dziewczyny sie przedstawiły , oprocz Michaliny 
- Magda , a gdzie jest ta moja dziewczyna Michalina !? - krzyknal Zayn z rykiem 
- Twoja dziewczyna - powiedziała Misia - y... Jestem 
- Zayn tak wiem jesteś misia. 
-I nie pamietam zebys pytal mnie , o chodzenie - odrzekla
. Zayn nie wiedzial co zrobic wiec wyciagnal Misie na spacer, poniewaz chcial ją poznac w samotnosci 
Po 5 min gdy Kinga , Ola i Alicja obiegle cale mieszkanie Josh zapukal do nas.
 - Hej - powiedzial  
- Gdzie masz Niall'a ? - spytalam. 
- Nie spotkalem go wglóle. 
- Aha pewnie  poszedl na romatic spacer z Gabi. Wejdz

- Hej jestem Josh - powiedzial podchadzac do dziewczyn - ty jestes Ola prawda ?
- tak - odpowiedziala
 - zapraszam Cie na korki z lekcji gry na perkusji. Skorzystasz? 
- jasne. 
Jak Josh wszedl tak i zaraz wyszedl , ale z kimś . W domu zostalismy ja , Harry, Alice ,  Louis , Liam i Linga. Zaczelismy rozmawiac o łyzkach jak mozna sie , ich bac na co para(Liam i Kinga)  ,odrzekli jak mozna tak opiekowac sie marchewkami (Alice i Louis). Z Harrym mielismy sie juz ulotnic , gdy nagle wszedl Zayn wykrzykujac :
 -Mam zajebistą dziewczyne i wara od niej bo pozabijam . Jak ja ją kocham 
- Kretyn -powiedziała Misia ,wchodzac zaraz za nim - moze obejrzymy film - spytalam towarzystwa na co wszyscy zgodnie odpowiedzieli . Pierwszy raz w zyciu , dalam Harremu wybrac film . Chcialam zeby dziewczyny powtulaly sie w chlopakow. Gdy Harry powiedzial , ze wlacza horror Liam i Kinga zaprotestowali mowiac ze wola ogladac Toy Story . Zbyt duzo ,  do gadnia nie mieli , 
bo Harry powiedzial 
- Jak w koncu zamieszkacie , ze soba to będziecie ogladac ile chcecie Toy Story  - ale jak przyjdziesz do nas to będziecie zmuszeni do nie oglądania Toy Story - rzekla .  Kinia dała , chyba Liamowi jakis znak.(nieogarniam tej pary lyzek) 
Harry taki horror wybral ,ze wszyscy pousypiali. ( Jedno wielkie WTF .) . O 7 rano obudzil nas Niall z Gabi ,  którzy wlasnie wrocili ze swoich poszukiwam Josha. Niall zaczal sie drzec ,  ze jest potworem z Lohnes na , co Gabrysia odpowiedziała wkurzyl mnie to do jeziora go wrzucilam .
Zrobilam kanapki , na sniadanie i tak zabraklo dla Niall'a bo poszedl sie wykąpać . Gdy zobaczyl ze zostala ,  ostatnia kanapka to usiadl na podlodze i zaczal plakac jak male dziecko i krzyczał -  '' ja ce am am. '' , Gabrysia nie wytrzymala i pocalowala tego debila  , po czym poszla mu zrobic kanapki .
Gdy dziewczyna Horan'a , wyszla wszyscy zaczeli Niallowi gratulowac. 
- ja dzisiaj sie pochwaliłem swoja , nowa dziewczyna - powiedzial Zayn i pocalowal Misie w nosek 
- ja zaraz zrobie to samo - rzekl Liam usmiechajac sie do Kingi 
- ja nie wiem , czy my jestesmy razem ty moja marcheweczko - powiedzial Louis do Alice 
- oj jestesmy , jestesmy 
- a to ja sie dzisiaj tez  , pochwale nowym wyborem - wy bedziecie sie tam chwalic , ze macie dziewczyny, ale to ja mam zajebista dziewczynę , ktora mi robi kanapki. Girl cook Gabi - zasmial sie Niall  wypowiadajac to 
- Harry a ty kiedy ogłosisz oficjalnie ze jestes z Magda - spytal sie Lou
- No wlasnie kiedy - dodalam 
- Boje się , ze poleci pelno hejtow , ale i tak wiem ze będę musial to w najblizszym czasie zrobic , bo przeciez mieszkamy razem.- powiedzial Styles 
- To moze lepiej jak sie wyprowadze - odpowiedzialam i poszlam do sypialni. 
Łzy mi zaczely leciec. Wszyscy pierwszego dnia  ogłosili , że mają dziewczyny , znaczy Zaynowi najmniej sie dziwie super , jest  nich para i wglóle bardzo kocha Misie. A ja jestem z Harrym , od roku i dopiero teraz z wielka niechecia moze to oglosi . 

Nie wiem,  czy nie będzie lepiej jak zrobimy sobie przerwe. Do mojego pokoju wlecial Harry , ze lzami w oczach i powiedział : 
- Posłuchaj  mnie nie chcialem , oglaszac tego ze jestesmy razem bo balem sie że ze mnie zrezygnujesz , przez to że fanki beda Cie hejtowac i straszyc, a bardzo mi na Tobie zalezy. Teraz moglo Ci sie wydawac ze mowilam to z niechecia , ale to nie prawda to bylo po prostu zamyslenie , czy damy sobie rade. 
- My ? - odrzeklas 
- Tak my zawsze bedziemy , my.  Nie dam Cie nikomu skrzywdzic , a jezeli fanki nie pogodza sie z tym ze mam dziwczyne to trudno. Patrz - pokazal swojego Iphona z wpisanym tweetem ' Kocham Cie @ownstory- od teraz mozemy isc ulicą i sie calowac , oraz miec caly swiat w dupie. '' Tweet i koniec. 
- Wiem ze to moze dla Ciebie duzo znaczyc , ale uwierz dla mnie to znaczy o wiele wiecej. Kocham Cie-rzeklam i pocalowalam Harrego .

*
Od 3 lat jestesmy , wszyscy razem my z Harrym 4 lata. Spedzilismy z nimi kazda ich trase koncertowa. Rok temu gdy , jechałyśmy z dziewczynami autem zatrzymala nas policja i bylysmy przekonane ze wiezie , nas na komisariat lecz te przemyslenia byly bledem , gdyz radiowoz zawiozl nas do restauracji gdzie kazdy z chlopakow oswiadczyl sie swojej dziewczynie.


**

Za niedługo biore slub z Harrym gdyz spodziewamy sie malego Styles'sa tak samo jak para marchewek , Niall i Gabi , oraz Zayn i Misia. Planujemy zrobic zbiorowy slub i wesele gdyz malo , kto z naszej rodziny (dziewczyn) , umie mowic po angielsku wiec ,chociaz miedzy soba beda mogli porozmawiać po polsku. 

A to wszystko dzieki temu ,  ze trzymam zdjecie przyjaciolek w portfelu i ciekawosc Zayn'a. Te swatki byly najlepszym , pomyslem w zyciu. Dzieki nim niektore zycia zostaly odmienione . 

KONIEC <3.

__


BOŻE ŚWIĘTY  , JAKIE TO BOOOOOOOOOOOSKIE < 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz